خرید بیمه آتش سوزی قسطی

بهترین بیمه خرید بیمه آتش سوزی از دم قسط یا قسطی در تهران و شهرستان ها با 80 درصد تخفیف در کمترین زمان ممکن با مشاوره رایگان بیمه بیمه آپارتمان، ویلا، هتل

شرکت های بیمه بیمه آتش سوزی

 تلفن: 09144968302
 لطفا پس از تماس با شرکت فروش بیمه بگویید: «آگهی شما را در سایت آگهی بیمه دیده ام و کد «شرکت فروش بیمه-10» را اعلام کنید»
 سایت آگهی بیمه،یک سایت تبلیغات تخصصی فروشندگان بیمه است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد.
 مکان: آذربایجان غربی - خوی
 تلفن: 09123968737
 لطفا پس از تماس با شرکت فروش بیمه بگویید: «آگهی شما را در سایت آگهی بیمه دیده ام و کد «شرکت فروش بیمه-9» را اعلام کنید»
 سایت آگهی بیمه،یک سایت تبلیغات تخصصی فروشندگان بیمه است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد.
 مکان: تهران - تهران
 تلفن: 09124979359
 لطفا پس از تماس با شرکت فروش بیمه بگویید: «آگهی شما را در سایت آگهی بیمه دیده ام و کد «شرکت فروش بیمه-8» را اعلام کنید»
 سایت آگهی بیمه،یک سایت تبلیغات تخصصی فروشندگان بیمه است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد.
 مکان: تهران - تهران
 تلفن: 09122571512
 لطفا پس از تماس با شرکت فروش بیمه بگویید: «آگهی شما را در سایت آگهی بیمه دیده ام و کد «شرکت فروش بیمه-7» را اعلام کنید»
 سایت آگهی بیمه،یک سایت تبلیغات تخصصی فروشندگان بیمه است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد.
 مکان: تهران - تهران
 تلفن: 09224547715
 لطفا پس از تماس با شرکت فروش بیمه بگویید: «آگهی شما را در سایت آگهی بیمه دیده ام و کد «شرکت فروش بیمه-6» را اعلام کنید»
 سایت آگهی بیمه،یک سایت تبلیغات تخصصی فروشندگان بیمه است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد.
 مکان: البرز - کرج
 تلفن: 09195546559
 لطفا پس از تماس با شرکت فروش بیمه بگویید: «آگهی شما را در سایت آگهی بیمه دیده ام و کد «شرکت فروش بیمه-5» را اعلام کنید»
 سایت آگهی بیمه،یک سایت تبلیغات تخصصی فروشندگان بیمه است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد.
 مکان: گیلان - لاهیجان

اگر شما هم شرکت فروش بیمه،نمایندگی بیمه یا یک دفتر بیمه دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه » در سایت آگهی بیمه ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.

خرید و فروش بیمه آتش سوزی
امروزه بیمه های زیادی وجود دارد که انواع بیمه آتش سوزی را به عنوان یکی از خدمات خود را ارائه می دهند بیمه های آتش سوزی کمک های بسیار زیادی را به مردم می کنند امروزه خیلی از آپارتمان ها مجتمع ها و مجتمع های چند واحدی وجود دارد که مجتمع های خود را به صورت تکی یا گروهی بیمه آتش سوزی می‌کنند خیلی از افراد فکر می کنند بیمه آتش سوزی ممکن است مورد نیاز آنها نباشد.

از گذشته تا کنون خیلی از افراد بودند که در اثر حادثه آتش سوزی کلیه دارایی و وسایل خانه یا شرکت خود را از دست دادند با این حال خیلی پشیمان بودند که چرا خانه یا شرکت خود را بیمه آتش سوزی نموده اند آنها می توانستند با هزینه بسیار پایین و بسیار کمی وسایل و منزل خود را بیمه آتش سوزی کنند

اکثر افراد موفق و ثروتمند امروزه کلیه وسایل اموال دارایی ها و املاک خود را به صورت کامل بیمه می‌کنند و دیگر با خیال راحت و آسوده به سایر کارهای خود مشغول می شوند بیمه های آتش سوزی با اینکه مبلغ بسیار کمی دارند کمک های بسیار زیادی را به مالکان آنها کمک می‌کنند.


خرید بیمه آتش سوزی ارزان
امروزه نمایندگیهای بیمه و شرکت‌ها و دفاتر بیمه ای وجود دارد که می‌توانند انواع بیمه آتش سوزی را در اختیار شما قرار دهند این نمایندگیهای بیمه گاهی می‌توانند با توجه به تشویق شما تخفیف های بسیار زیادی را حتی تا ۸۰ درصد تخفیف را به شما ارائه دهند از این رو اگر یک آپارتمان یک آپارتمان چند واحدی یا یک مجتمع را دارید به راحتی می توانید با شرکت ها و نمایندگی های بیمه در لیست فوق تماس گرفته و سپس درخواست بیمه آتش سوزی را بدهید.

خرید بیمه آتش سوزی با تخفیف بالا
اگر می خواهید ارزانترین بیمه آتش سوزی با تخفیف بالا را خریداری کنیم در لیست بالا می توانید خیلی از دفاتر بیمه را به همراه شماره تلفن مشاهده نمایید که می توانند به شما در زمینه خرید ارزان بیمه آتش سوزی کمک کنند برای مشاوره خرید بیمه میتوانید از لیست بالا با شرکت ها بعد دفاتر و نمایندگی های انواع بیمه ها به صورت رایگان مشاوره داشته باشید.

خرید انواع بیمه آتش سوزی
امروزه بیمه های آتش سوزی گوناگون وجود دارد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:
بیمه آتش سوزی آپارتمان
بیمه آتش سوزی آپارتمانهای چند واحدی
بیمه آتش سوزی مجتمع ها
بیمه آتش سوزی مجتمع های چند واحدی
بیمه آتش سوزی هتل ها
بیمه آتش سوزی کارگاه ها و کارخانه ها
بیمه آتش سوزی مجتمع های تجاری و اداری
بیمه آتش سوزی ساختمانهای تجاری و پاساژها
بیمه آتش سوزی رستوران ها
بیمه آتش سوزی بانک ها
و غیره

خرید بیمه آتش سوزی در تهران و شهرستانها
اگر در شهر تهران و مناطقی از آن همانند شرق تهران غرب تهران شمال تهران در بخش هایی از آن همانند زعفرانیه ریه قلهک نیاوران شهرک غرب پاسداران سیدخندان و سایر بخش‌های شهر تهران زندگی می کنید و یا در شهر اصفهان شیراز مشهد تبریز کرج قم سمنان زنجان و یا در دیگر شهرها ساکن هستید در لیست بالا می توانید خیلی از دفاتر بیمه و شرکت های فروش بیمه را که می توانند بهترین نوع بیمه آتش سوزی را در اختیار شما قرار دهند مشاهده نمایید در جلوی نام هر یک از نمایندگی های بیمه شماره تلفن نام استان و شهر آن قرار داده شده است.

شماره تلفن شرکت بیمه جهت خرید بیمه آتش سوزی
اگر به دنبال شماره تلفن های شرکت های بیمه یا دفاتر فروش بیمه و یا نمایندگی های شرکت های بیمه جهت خرید انواع بیمه آتش سوزی هستید در لیست بالا میتوانیم شماره تلفن هر نماینده یا شرکت بیمه را در پایین نام هر یک از آنها مشاهده نمایید

 

بهترین بیمه آتش سوزی چه ویژگی هایی دارند؟

بیمه آتش‌سوزی یکی از انواع بیمه‌های مهم است که اموال شما را در مقابل خسارات ناشی از حوادث آتش‌سوزی و مشکلات مشابه محافظت می‌کند. بهترین بیمه آتش‌سوزی باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

پوشش کامل: بیمه آتش‌سوزی باید پوشش کاملی را برای انواع خسارات ناشی از آتش‌سوزی ارائه دهد، از جمله خسارات به ساختمان، محتویات داخل ساختمان، اموال ذخیره‌شده و آسیب‌های ناشی از دود و آب‌پاشی.

پوشش برای حوادث مرتبط: بهتر است بیمه‌نامه آتش‌سوزی شامل پوشش برای حوادث مرتبط مانند انفجار، رعد و برق، زلزله و سایر حوادث طبیعی نیز باشد.

پوشش برای مهمانان: اگر ساختمان شما مورد استفاده مهمانان نیز باشد، بیمه آتش‌سوزی باید پوششی برای آسیب‌های ناشی از آتش‌سوزی به مهمانان نیز داشته باشد.

پوشش جبران خسارت مالی: بهتر است بیمه‌نامه شما پوششی را برای جبران خسارت مالی به دیگران در صورتی که آتش‌سوزی از ساختمان شما به سایر ملک‌ها یا مالکیت‌ها منتقل شود، ارائه دهد.

حداقل استثناءها: بیمه‌نامه باید حداقل تعدادی استثناء را داشته باشد تا پوشش شما تا جای ممکن گسترده باشد و محدودیت‌هایی را در خسارات آتش‌سوزی ایجاد نکند.

پوشش هزینه‌های اضافی: بهتر است بیمه‌نامه شما هزینه‌های اضافی مانند هزینه موقت اسکان، اجاره موقت و سایر هزینه‌های مشابه در صورت خسارت به ساختمان شما را پوشش دهد.

پوشش موجودی محتویات: اگر محل مورد نظر شما برای بیمه آتش‌سوزی شامل محتویات نیز باشد (مثلاً منزل یا مغازه)، باید پوششی برای موجودی داخلی نیز داشته باشد.

سیاست قابل تنظیم: بهترین بیمه آتش‌سوزی باید به شما امکان تنظیم میزان پوشش، حداقل خسارت، حداکثر خسارت و دیگر جزئیات را بدهد تا مطابق نیازهای شما باشد.

پشتیبانی خدمات: انتخاب یک شرکت بیمه با خدمات پشتیبانی مناسب و سریع برای اداره و تسویه خسارت‌ها اهمیت دارد.

قیمت مناسب: البته، توجه داشته باشید که بهترین بیمه آتش‌سوزی نباید فقط ارزانترین گزینه باشد، بلکه ترکیبی از پوشش مناسب و قیمت مناسب را ارائه کند.

به عنوان مشتری، بهتر است با مشاوره از متخصصان بیمه، شرکت‌های مختلف را مقایسه کنید و بیمه‌نامه آتش‌سوزی را با دقت انتخاب کنید تا در صورت وقوع حوادث آتش‌سوزی، اموال و دارایی‌های شما تحت پوشش قرار گیرند.