چطور نمایندگی بیمه بگیریم

خلاصه
1404/08/06

دریافت نمایندگی بیمه یک فرایند چند مرحله‌ای است که نیازمند تحقیق، آماده‌سازی و طی کردن مراحل اداری است. در اینجا به طور جامع به این موضوع می‌پردازیم: **1. انتخاب شرکت بیمه:**



دریافت نمایندگی بیمه یک فرایند چند مرحله‌ای است که نیازمند تحقیق، آماده‌سازی و طی کردن مراحل اداری است. در اینجا به طور جامع به این موضوع می‌پردازیم:

**1. انتخاب شرکت بیمه:**

* **تحقیق و بررسی:**
* **انواع شرکت‌های بیمه:** ابتدا با انواع شرکت‌های بیمه (دولتی، خصوصی، تعاونی) و محصولات و خدمات آن‌ها آشنا شوید.
* **بررسی عملکرد:** عملکرد مالی، رتبه توانگری، سهم بازار، کیفیت خدمات، میزان رضایت نمایندگان و مشتریان شرکت‌های مختلف را بررسی کنید.
* **شرایط نمایندگی:** شرایط و الزامات مورد نیاز برای دریافت نمایندگی هر شرکت را به دقت مطالعه کنید.
* **پشتیبانی و آموزش:** میزان پشتیبانی و آموزش ارائه شده به نمایندگان توسط شرکت را در نظر بگیرید.
* **سیستم‌های آنلاین:** سهولت استفاده از سیستم‌های آنلاین شرکت برای صدور بیمه‌نامه، پیگیری خسارت و ارائه خدمات به مشتریان را بررسی کنید.
* **انتخاب شرکت مناسب:** با توجه به اهداف، توانایی‌ها و شرایط خود، شرکت بیمه‌ای را انتخاب کنید که بهترین گزینه برای شما باشد.

**2. شرایط عمومی دریافت نمایندگی:**

* **شرایط عمومی:**
* **تابعیت:** داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
* **اعتقاد:** اعتقاد به دین اسلام یا سایر ادیان رسمی کشور.
* **عدم سوء پیشینه:** نداشتن سوء پیشینه کیفری و عدم سابقه محکومیت به جرایم مالی.
* **نداشتن سابقه ورشکستگی:** عدم سابقه ورشکستگی به تقصیر یا تقلب.
* **پایان خدمت:** داشتن گواهی پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم (برای آقایان).
* **حداقل سن:** داشتن حداقل سن 25 سال تمام.
* **مدرک تحصیلی:** داشتن حداقل مدرک دیپلم (برخی شرکت‌ها مدرک کارشناسی را ترجیح می‌دهند).
* **مهارت‌های ارتباطی:** داشتن مهارت‌های ارتباطی قوی و توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتریان.
* **توانایی بازاریابی:** داشتن توانایی بازاریابی و فروش محصولات بیمه‌ای.
* **شرایط اختصاصی:**
* شرایط اختصاصی بسته به نوع نمایندگی (حقوقی یا حقیقی) و شرکت بیمه متفاوت است. این شرایط ممکن است شامل موارد زیر باشد:
* **سرمایه اولیه:** داشتن سرمایه اولیه مورد نیاز شرکت بیمه.
* **محل مناسب:** داشتن محل مناسب برای دفتر نمایندگی با موقعیت مکانی مناسب.
* **تجهیزات اداری:** داشتن تجهیزات اداری مورد نیاز (کامپیوتر، پرینتر، تلفن و غیره).
* **گذراندن دوره‌های آموزشی:** گذراندن دوره‌های آموزشی تخصصی بیمه و کسب نمره قبولی.
* **ضمانت‌نامه:** ارائه ضمانت‌نامه بانکی یا وثیقه ملکی به شرکت بیمه.

**3. مراحل دریافت نمایندگی:**

* **مراجعه به شرکت بیمه:** به وب‌سایت شرکت بیمه مورد نظر مراجعه کنید و فرم درخواست نمایندگی را تکمیل کنید یا به صورت حضوری به شعب یا دفاتر مرکزی شرکت مراجعه کنید.
* **ارائه مدارک:** مدارک مورد نیاز را به شرکت بیمه ارائه دهید. این مدارک معمولاً شامل موارد زیر است:
* تصویر شناسنامه و
بهترین نمایندگی های بیمه به ترتیب ستاره در سایت آگهی بیمه
نمایندگی بیمه
نمايندگي بيمه سامان كد 41218
تهران
09198335799
نمایندگی بیمه
نمایندگی بیمه دانا 11097
تهران
09127744872
نمایندگی بیمه
نمایندگی بیمه سامان کد 517050
کرج
09359559685
نمایندگی بیمه
صدور انواع بیمه نامه
یزد
09399582260
نمایندگی بیمه
صدور انواع بیمه نامه با ۱۰ درصد
خرم‌آباد
09960366095
نمایندگی بیمه
صدور بیمه نامه ثالث وبدنه ۱۲ ماهه
یاسوج
09175421270


اگر شما هم به کار فروش بیمه مشغول هستید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه در سایت «آگهی بیمه» ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.


تلفن نمایندگی های بیمه به ترتیب ستاره در سایت آگهی بیمه
09905927195 (قزوین)
09026052189 (زاهدان )
09155615660 (بیرجند )
09187415882 (ایلام)
09187447682 (ایلام)
09141554672 (اردبیل )
09122873925 (اسلامشهر)
09131150638 (اصفهان)
09126032004 (تهران)
08134232618 (همدان)
09121488930 (تهران)